fenna-naar-finland.reismee.nl

Vrijdag Feest dag op stage

Hei ,

Vandaag ben ik een weer een dagje naar stage geweest. Het is vandaag feest op mijn stage omdat het Mei wordt. Dit is te vergelijken met carnaval de kinderen waren allemaal verkleed en ze hadden allemaal een maskertje gemaakt. Ik mocht er ook nog een maken omdat ik 2 dagen niet geweest was. Ook hebben we vandaag nog buiten gespeeld het was lekker weer! Vandaag kwamen er ook clowns op bezoek en die gaven een voorstelling. Die was heel leuk en er werd niet in gepraat dus ik kon hem ook goed volgen. Daarna krengen alle groepen een envelop van de clowns en mochten ze allemaal een ijsje halen en wij kregen er ook een.daarna gingen de kinderen eten en naar bed. Ik heb even mee geobserveerd in de slaapkamer. En toen de kinderen wakker werden heb ik de bedden allemaal opgeruimd. Daarna mocht ik naar huis. We hebben de bus gepakt terug naar de B&B. Toen we terug waren kwamen Carlijn en Inge even langs.En hebben we met ze alle besloten om opstap te gaan. Anouk en ik hadden nog even wijn gehaald in de winkel. We zijn om kwart voor 8 naar Carlijn en Inge gegaan.en hebben we wat gedronken. Dat was heel gezellig ,we zijn eerst naar een poolbar gegaan daar hebben we heel erg gelachen met een paar Finse mannen. Daarna zijn we naar de Monkys gegaan, dat was daar super leuk. Ook hebben we hier een vriend van Inge en Carlijn leren kennen. Het was een super avond!!


huomenna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!