fenna-naar-finland.reismee.nl

Zaterdag dagje weg

Hay Allemaal,

We werden wakken en gingen ontbijten.We hadden het er over wat we vandaag konden gaan doen. Toen kreeg ik een bericht van Carlijn die vroeg wat we gingen doen. hun hadden wel een leuk idee om te doen. We gingen na een dorpje Naantali. We liepen naar de bus en onderweg was het heel gezellig en zagen we allemaal mooie vogels. Toen we op het plein aankwamen was er een vogel die bij Carlijn op haar hoofd scheet. Toen konden Inge en Carlijn niet meer mee. Zij zijn later nog wel gekomen. Naantali was een heel mooi dorpje. We hebben daar wat rondgelopen en daar was heel veel te zien. We konden over de brug lopen en dan kwam je bij een stukje bos. Daar hebben we rond gelopen en hebben we van alles gezien. We hebben een verlaten pretpark gezien en we zijn naar een meer gelopen. Dat was midden in de bossen en dat was heel leuk om te zien. Daarna hebben we ook no geen kerkje gezien en liepen we langs een klein strandje. Op de terug weg kwamen we carlijn en inge tegen die daar aan kwamen. Toen zijn we met ze alle terug gelopen en zijn we samen terug gegaan. savonds zijn weer is wat gaan drinken en daarna zijn we met zn alle opstap gegaan. Dat was super gezellig!!

Doeeeiiiii

Mama

Lol! Geen foto van t ongelukkige moment voor carlijn? T brengt geluk als een vogel op je hoofd poept!

Angelique

Ooo wat had ik dat graag gezien dat die vogel bij ons Carlijn op haar hoofd scheet! Fijn dat jullie het zo gezellig hebben met zijn allen! Geniet ervan! xxx Angelique

Fenna

Nou wat een geluk hahaha nee er zijn helaas geen foto's van ik mocht er geen maken :(