fenna-naar-finland.reismee.nl

11 mei 2017

Vandaag weer naar stage toe. Vanmorgen opgestaan en we was al paniek er was geen brood meer. Achja kan gebeuren pakken we toch gewoon wat anders. Daarna naar stage gegaan en heb ik even met de kinderen gespeeld en brood gemaakt voor de kinderen die ze bij hun pap krijgen. Daarna mochten vandaag alle kinderen binnen blijven en binnen spelen. Ik heb met 2 meisjes spelletje memory gespeeld. Dat was heel leuk ook kreeg ik een tekening van een meisje heel schattig. Daarna gingen we alles opruimen en gingen we weg met de kinderen . We gingen naar een groot veld om daar spelletjes te doen dat was heel leuk. Daarna gingen we terug en mochten ze nog even zelf buiten spelen. Toen heb ik allemaal kinderen moeten duwen op de schommel dat vonden hun heel leuk . Toen gingen we naar binnen toe en gingen we klaar maken om te gaan eten. Daarna gingen alle kinderen aan tafel en gingen we eten. Na het eten gingen alle kinderen maar bed toe. Ik had nadat alle kinderen in bed lagen ook pauze. Daarna heb ik geholpen om alle kinderen weer uit bed te halen. Daarna mocht ik naar huis toe. Ik was vandaag blij dat ik klaar was want ik had hele erge hoofdpijn. Daarom heb ik na stage ook niet meer gedaan. Ik heb even aan me examens gewerkt en even op bed gelegen daarna lekker gegeten en tv gekeken op mijn mobiel.

Huomenna!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!