fenna-naar-finland.reismee.nl

14 mei

14-5 zondag

Hei,

Vandaag konden we heel lang uitgeslapen. En dat hebben we ook zeker gedaan. We hebben eerst even lekker geontbeten met de dames. Daarna hebben Anouk en ik het even rustig aan gedaan. Want iedereen ging naar een museum behalve Anouk en ik wij wilde niet mee. Wij wilde gaan winkelen maar meeste winkels waren dicht ivm Moederdag. Er waren er een paar open daar zijn we even binnen gekeken. Dat was een heel gezellig middagje. Daarna hebben we de andere bij de picknick plek weer gezien. We hebben daar even een tijdje gelegen in het gras. Toen werd het toch een beetje fris en zijn we naar de kerk gegaan om daar is even binnen te kijken, dat was echt heel mooi. In deze kerk was ook de koningin begraven heel bijzonder om te zien. Toen zijn we naar huis gelopen. En savonds heb ik lekker gekookt. Smaakte heel goed. Verder hebben we nog wat Penoza gekeken en gekletst. Daarna zijn we lekker gaan slapen morgen weer vroeg dag voor ons.

Huomenna!!

mama

Geniet van je laastste dagjes meis!

Tot snel xxx

Anja

Wat is het snel gegaan, volgens mij heb je een super tijd gehad daar. Geniet nog van de laatste dagen en een goede reis terug. Groetjes Anja