fenna-naar-finland.reismee.nl

12 mei

12-5 vrijdag

Vandaag de laatste dag van deze week. We moesten er weer vroeg uit om naar stage te gaan. Na dat we ontbeten hadden en klaar waren om te gaan zijn we met ze 3 gegaan want de rest was lekker een dagje vrij. We kwamen op stage aan en gingen even met de kinderen spelen er kwamen veel kinderen op me afrennen om hun eigen meegenomen speelgoed te laten zien. En ik mocht met iedereen meespelen. Toen kwam het ontbijt en moesten al de kinderen hun speelgoed even opruimen, en aan tafel gaan zitten.na het ontbijt zijn we naar buiten gegaan. En hebben we even een uurtje buiten gespeeld. Normaal zijn we langer buiten maar omdat de kinderen vandaag allemaal iets mee hadden genomen vonden ze het leuk om ze daar ook nog even mee te laten spelen. Ik mocht toen de Moederdag cadeaus inpakken, dat was best veel werk. Toen zijn we naar de muziekles gegaan. Toen we daar allemaal zaten met alle groepen zat er een jongetje langs mij en die heeft problemen dus die ging mij allemaal schoppen ik denk omdat hij mij niet kende. Maar we hebben lekker liedjes gezongen met ze alle . Toen het was afgelopen zijn we terug naar de groep gegaan en hebben we warm gegeten. Daarna zijn de kinderen allemaal lekker naar bed gegaan. Ik heb even pauze gehouden en daarna ben ik verder gegaan met de Moederdag cadeaus in te pakken. Daarna heb ik mee geholpen de kinderen weer uit bed te halen en mocht ik iets echt Fins proeven. Daarna ben ik naar huis gegaan. Toen we thuis kwamen hebben we even rustig aan gedaan want we wilde savonds nog even weg. We hebben gegeten en daarna zijn we naar de haven gegaan we hebben daar gewandeld en gezellig gekletst. We hebben hier veel mooie foto's gemaakt. Daarna zijn we lekker naar huis gegaan en lekker gaan slapen.

Huomenna !!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!